Kliens
Balku Tamás
webfejlesztő, ötletgazda
Arculat
- Moodboard
- Logó
Illusztráció
- Teljes képernyős hangulatkép
- Tartalom illusztrációk

A kép illusztráció. Webdesign tervezés nem történt részemről, ezért a készülő landing oldal a valóságban eltérhet a fenti lávtánytól.
A Projekt Rövid Ismertetése
Megbízás
A megbízó egy saját fejlesztésű projektjének korai szakaszában kért segítséget a kreatív feladatokhoz. A projekt egy mobil alkalmazás, aminek népszerűsítéséhez landing weboldal is készül. Megbízatásom a projekt logójának és a landing weboldal további vizuális elemeinek kialakítására vonatkozott. Fenntartva a bekapcsolódás lehetőségét a landing oldal ux/ui design tervezésébe és front-end fejlesztésébe is.
Nehézség
Kezdetben tisztázni kellett, hogy a kreatív tervezés kizárólag a landing oldalra vonatkozik és nem az alkalmazásra. A landing oldal célja az alkalmazás népszerűsítése és regisztrációra ösztönzés a lehető legkevesebb konkrétum felhasználásával, mivel azok még nem álltak rendelkezésre.
Megoldás
A landing oldal kreatív tervezésénél a fiatalos, közösségi hangulat megteremtése állt a középpontban. Amihez tökéletesen passzolt a megbízó elvárása a grafikus megoldások terén.
A legnagyobb hangsúlyt egy egyedi, teljes képernyős illusztráció elkészítése kapta, amely egyszerre szemlélteti az alkalmazás működését, célját, valamint azt a közösségi hangulatot, amit a termék kiváltani kíván a felhasználókból.
Ennek az illusztrációnak a stílusa határozta meg az oldal vizuális irányvonalát is.
A fő vizuális elem mellett további öt illusztráció is készült, amelyek a landing oldal szöveges tartalmát egészítik ki. Természetesen mindegyik a fő illusztrációval egységes grafikai stílusban.
Arculat tervezés
A Timot alkalmazás emblémájának életre keltése
A megbízó saját ötlete alapján a projekt emblematikus állata a szurikáta lett.
Az alkalmazás egy olyan közösség erejére épít, aminek a tagjai barátságos, segítőkész, empatikus, figyelmes, tettrekész, felelősségteljes, diszkrét emberek, akik tisztelettudóak egymással és nem utolsó sorban tisztelik/szeretik a gépjárműveket is, valamint használják a modern technológiát.
Ez az alkalmazás és egyben a landing weboldal CÉLKÖZÖNSÉGE.
A landing oldal vizuális elemei
Non-verbálisan a következőket kell sugallnia:
- Közösségi élmény, nem vagy egyedül – ígéret
- Megnyugtató, megbízható, barátságos – légkör
- Közvetlen, fiatalos kommunikáció
A landing oldal vizuális megjelenésénél az ügyfél igény szerinti kék és (narancs)sárga színharmónia használatát a piacelemzés is megerősítette. Ahogy a kézírás is az emberközeli, közösségi élmény alátámasztására ideális.

illusztráció készítés
Öt beszédes, egyedi illusztráció
a landing oldal tartalmi szekcióihoz, drótváz alapján:
- ideális világkép, vízió megosztása
- szolgáltatás bemutatása
- statisztika (eltérő méretben)
- gyakori kérdések
- kapcsolat

Az alapvetően oldalra rendezett illusztráló képek mellett egy teljes szélességű grafika is készült. Ezen a három statisztikaként megjelenő szám (regisztrált autók száma, riasztások száma, belépett tagok száma) grafikus ábrázolása mellett azok kapcsolata is illusztrálva lett.


